Система вскриття замінованих маршрутів (SOUVIM)

 



Характеристики:


Габаритні розміри:

 Габаритна довжина (ВДМ та ВТР): 5,85 м - 7,34 м;

 Ширина (ВДМ та ВТР): 2,25 м - 2,78 м;

 Ширина виявлення роботи (ВДМ та ВТР): 3,05 м - 3,05 м;

 Висота (ВДМ та ВТР): 2,9 м - 2,915 м;

 Паливний бак (ВДМ та ВТР): 75 л - 150 л;

 Повна споряджена маса (ВДМ та ВТР): 4210 кг - 7650 кг;

 Мінімальний дорожній просвіт (ВДМ та ВТР): 0,315 м - 0,335 м;

 Робоча швидкість (ВДМ та ВТР): 20 км/год - від 15 до 20 км/год.


Продуктивність:

У день система відкриває маршрут від 100 до 150 км шляху завширшки 3,05 метра, зі швидкістю від 15 до 20 км/год. Середня швидкість просування насамперед залежить від кількості виявлених мін та якості маршруту. Однак дія СОУВІМ сильно стримується профілем маршруту, який передбачає проведення розвідки перед будь-яким застосуванням.


SOUVIM 2 повинен мати можливість пройти 150 кілометрів маршруту за 8 годин.




Система розкриття замінованих маршрутів (SOUVIM) дозволяє убезпечити маршрут, що слабко забруднений виявленими або напірними протитанковими або протипіхотними мінами. Його метою є участь у місіях забезпечення мобільності шляхом забезпечення на великих відстанях швидкого відкриття легко замінованих маршрутів (мінування переслідування) у 2-му ешелоні або в тилу великих підрозділів (логістика району потоку) в умовах низької інтенсивності конфлікту.


У постконфліктних операціях SOUVIM також можна використовувати для відкриття шляху перед логістичним конвоєм, що супроводжується.


Автомобіль міношукача (ВДМ), що є першим автомобілем системи СОУВІМ, дозволяє завдяки своїм 2 панелям виявлення виявляти металеві елементи шириною від 3,05 м до глибини 0,50 м. Місцезнаходження виявлених об'єктів відзначається струменем кольорової рідини.


2-а машина в системі SOUVIM, тягач з причепом (VTR), який має те ж саме детекторне обладнання, що й VDM, завершує розмінування на своїх 3-х баластових причепах, які також оснащені запобіжними колесами. Ці 3 причепи мають функцію спрацьовування під своєю вагою мін, що не виявляються, шириною 3,05 м.


Удосконалення системи відкриття замінованих маршрутів SOUVIM: на основі SOUVIM, закупленої у ПАР, компанії MBDA та SERA запропонували нову архітектуру, що дозволяє покращити скритність системи та обробку спектру загроз (обман, обман). Нова архітектура пропонує реорганізацію сполук, відомих на SOUVIM:


> Перша зчіпка складається з міношукача (ВДМ) із шинами низького тиску та мінно-спускового причепа (РДМ 1) із тиском. Він забезпечує проїзд для автомобіля другого зчеплення. Він оснащений хибною міною впливу, інфрачервоною хибною метою, мінно-пусковими пристроями з антенами, тонкими проводами спостереження або пішаками. Машина з модернізованим двигуном має зменшену теплову сигнатуру та здатність наїжджати на протитанкові міни без їхнього спрацьовування (масова пастка). Він залишає за собою візуальну розмітку і маяки, призначені для проходу другої групи і конвою, що охороняється.


> Друга зчіпка складається з причепа-тягача (ВТР) та двох герметичних мінно-спускових причепів (РДМ 2 та 3). Він оснащений оптичним пристроєм стеження, що дозволяє йому безпечно переміщатися розмінованою ділянкою маршруту. Два РДМ доповнюють розмінування, що проводиться РДМ 1: вони наводять напірні міни більшої ширини, щоб відкрити шлях транспортним колонам.




  • Інформація взята з https://www.defense.gouv.fr/

Комментарии

  1. такі пригодяться після закінчення війни в Україні.

    ОтветитьУдалить
  2. Для України вони зараз дуже актуальні

    ОтветитьУдалить

Отправить комментарий