Літак KC-135 Stratotanker / КС-135 Стратотанкер

 



Виробник: Боїнг / Boeing


Послуги: ВПС США

Силова установка: ТРДД CFM International CFM-56

Швидкість: 530 миль на годину

Дальність польоту: 1500 миль

Екіпаж: три особи (пілот, другий пілот та оператор стріли)





KC-135 Stratotanker, що є опорою стратегічного повітряного дозаправника ВПС США, є військовою версією комерційного пасажирського літака 707 1950-х років. Наявним у ВПС 732 літакам понад 50 років, і вони кілька разів модернізувалися новими двигунами, авіонікою та структурними модернізаціями.


Чотири турбовентиляторні двигуни, встановлені під крилами зі стрілоподібністю 35 градусів, дозволяють KC-135 злітати з повною масою до 322 500 фунтів. Вантажна палуба над системою дозаправки може вмістити змішане завантаження пасажирів та вантажу. Залежно від конфігурації сховища палива KC-135 може перевозити до 83 000 фунтів вантажу.


Майже все внутрішнє паливо можна перекачувати через стрілу, що літає, основний спосіб перекачування палива KC-135. Один член екіпажу, відомий як оператор стріли, знаходиться у задній частині літака і керує стрілою під час дозаправки у повітрі.


Спеціальне гальмо у формі волана, прикріплене до літаючої стріли і тягнеться за нею, може використовуватися для дозаправки літаків, оснащених зондами. Деякі літаки оснащені системою багатоточкової дозаправки, що складається із спеціальних контейнерів, встановлених на кінцівках крила. Ці KC-135 здатні одночасно дозаправляти два літаки-приймачі.


З оригінальних KC-135A понад 415 було модифіковано новими двигунами CFM-56 виробництва CFM-International. Танкер з модернізованим двигуном, що отримав позначення KC-135R або KC-135T, може вивантажувати на 50 відсотків більше палива, на 25 відсотків економічніше, на 25 відсотків дешевше в експлуатації та на 96 відсотків тихіше, ніж KC-135A.


В рамках іншої програми модифікації модернізований заправник із двигуном TF-33-PW-102 отримав позначення КС-135Е. 2009 року останній КС-135Е списали з озброєння.


З роками KC-135 був перероблений до виконання інших завдань, від командно-штабних польотів до розвідки. RC-135 використовуються для спеціальної розвідки, а NKC-135A командування матеріальних засобів ВПС використовуються у програмах випробувань. Повітряне бойове командування використовує OC-135 як спостережну платформу відповідно до Договору з відкритого неба.


Літаки KC-135RT продовжують модернізуватися протягом життєвого циклу для розширення їх можливостей та підвищення надійності. Серед них удосконалене обладнання зв'язку, навігації, автопілота та спостереження для задоволення майбутніх потреб управління повітряним рухом цивільної авіації.


У ВПС планують замінити KC-135 сучасним KC-767.




Інформація взята з https://www.military.com/

Комментарии