Літак KC-10 Extender / KC-10 Подовжувач

 



Виробник: Боїнг / Boeing


Послуги: ВПС США

Силова установка: 3 турбовентиляторні двигуни GE CF6-50C2

Швидкість: 619 миль на годину

Дальність польоту: 4400 миль (з вантажем)

Максимальне заправлення паливом: 356 000 фунтів

Екіпаж: чотири особи (пілот, другий пілот, бортінженер та оператор стріли)




KC-10 Extender - один з небагатьох реактивних літаків у світі, налаштованих для перевезення військових вантажів, дозаправки в повітрі та перевезення особового складу. Хоча основним завданням KC-10 є дозаправка повітря, він може вмістити 75 пасажирів і перевезти 170 000 фунтів вантажу.


Подовжувач ґрунтується на цивільному комерційному літаку DC-10 і знаходиться на озброєнні ВПС США з 1981 року. Двадцять KC-10 були модифіковані з додаванням крилових контейнерів, що ще більше розширило можливості дозаправки в повітрі. Ці модифікації включають додавання обладнання зв'язку, навігації та спостереження для задоволення майбутніх потреб в управлінні повітряним рухом цивільної авіації, а також включення службових бюлетенів для підтримки сертифікації Федерального управління цивільної авіації.


Використовуючи або вдосконалену стрілу для дозаправки в повітрі, або систему дозаправки по центральній лінії зі шлангом і гальмом, KC-10 може заправляти різні військові літаки США і союзників в рамках однієї місії. Літак обладнаний світлотехнікою для нічних польотів.


Оператор стріли KC-10 контролює операції із дозаправки через цифрову систему дистанційного керування. Сидячи у хвостовій частині літака, оператор може через широке вікно бачити літак-приймач. Під час заправки стріли паливо подається до ресивера з максимальною швидкістю 1100 галонів (4180 літрів) за хвилину; максимальна швидкість заправки шланга та гальмівного шланга становить 470 галонів (1786 літрів) за хвилину. Автоматичне зниження навантаження та незалежні системи відключення значно підвищують безпеку та полегшують дозаправку в повітрі. KC-10 може дозаправлятися в повітрі за допомогою KC-135 або іншого KC-10 для збільшення дальності доставки.


Великий вантажний люк може прийняти більшість допоміжного обладнання винищувальної авіації ВПС. Привідні ролики та лебідки усередині вантажного відсіку дозволяють переміщати важкі вантажі. Вантажний відсік може вмістити від 17 піддонів до 27 піддонів та 75 пасажирів.



Інформація взята з https://www.military.com/

Комментарии