Літак E-6 Mercury / Е-6 Меркурій

 




Підрядник: компанія Боїнг / The Boeing Company


Послуга: УСН/USN


Швидкість польоту: 522 вузли, 600 миль (960 км) на годину.


Стеля: понад 40 000 футів.


Діапазон: 6600 морських миль (7590 статутних миль, 12144 км) з 6-годинним часом очікування.


Екіпаж: 22




Основне завдання E-6 Mercury полягає в тому, щоб поєднати національне командування з ракетно-ядерними силами ВМС США, розміщеними на борту підводних човнів із балістичними ракетами. E-6 є воєнізованою версією комерційного цивільного авіалайнера 707 і оснащений системою зв'язку на дуже низьких частотах з подвійними антенами на шлейфі.


E-6B був задуманий як заміна повітряно-десантному командному пункту ВПС через вік парку EC-135. E-6B модифікував E-6A, додавши позиції бойової палиці та інше спеціалізоване обладнання.


E-6B - це літак подвійного призначення, здатний виконувати або місію E-6A, або завдання повітряного командного стратегічного пункту, і оснащений бортовою системою управління пуском (ALCS). ALCS здатна запускати міжконтинентальні балістичні ракети наземного базування США. Перший літак E-6B було прийнято у грудні 1997 р., а жовтні 1998 р. E-6B розпочав виконання своїх подвійних завдань. У 2003 р флот E-6 був повністю модифікований до конфігурації E-6B.


Boeing отримав E-6A від свого комерційного 707, щоб замінити старіючий EC-130Q при виконанні місії ВМФ TACAMO («Візьми на себе відповідальність і висувайся»). TACAMO пов'язує NCA із військово-морськими силами балістичних ракет під час кризи.



Інформація взята з https://www.military.com/


Комментарии