Вертоліт CH-53E Super Stallion / CH-53E Супер Жеребець

 



Виробник: Сікорський / Sikorsky

Послуги: Морська піхота США

Озброєння: 3 кулемети калібру .50

Швидкість: 172 милі на годину

Дальність польоту: 621 миля

Силова установка: 3 турбувальні двигуни General Electric T64-GD-416

Екіпаж: 4 особи (пілот, другий пілот, начальник екіпажу та механік/стрілок)





CH-53E Super Stallion - це основний важкий гелікоптер Корпусу морської піхоти, який знаходиться на озброєнні понад 30 років.


В даний час в експлуатації знаходиться 152 літаки CH-53E. Super Stallion включає GPS, доплерівський радар, датчики FLIR і ANVIS-HUD, а також несе гармати калібру 7,62 мм і 50 (як бойовий комплект). Засоби зв'язку включають радіостанції UHF/VHF/HF, безпечний зв'язок. можливості та IFF. Нині знято з виробництва. Існує потреба в експлуатації CH-53E до 2025 року, що потребує програми продовження терміну служби.


Тяжкий гелікоптер Корпусу морської піхоти може перевозити 26 000-фунтову легку броньовану машину, 16 тонн вантажу на 50 миль і назад або достатню кількість морських піхотинців з бойовим навантаженням для проведення штурмової чи гуманітарної операції. Незважаючи на те, що CH-53E Super Stallion досить потужний, щоб підняти всі літаки морської піхоти, крім KC-130, він досить компактний, щоб його можна було використовувати на десантних кораблях, і має озброєння, швидкість і маневреність, щоб кваліфікуватися як щось більше, ніж важкий витяг. .


Збройний встановленими на вікнах кулеметами 50-го калібру, дозаторами м'яки та освітлювальних ракет для протиповітряної оборони, дозаправним зондом у польоті для необмеженого радіусу дії та переднім інфрачервоним тепловізором (FLIR) для нічної та всепогодної навігації. Морський піхотинець CH-53E зазвичай використовується як штурмовий транспорт сухопутних військ морської піхоти. Хоча місії з висадки на великі відстані є стандартним протоколом для цієї робочої конячки морської піхоти, саме швидке поповнення запасів морських піхотинців на передовий робить Super Stallion одним з літаків, що найчастіше використовуються в морській авіації.


Військово-морський флот запросив версію CH-53E для протимінного захисту з повітря, що одержала позначення "MH-53E Sea Dragon". Він має збільшені спонсони, щоб забезпечити значно більший запас палива та витривалість. Він також зберіг зонд для дозаправки в польоті і міг бути оснащений до семи перегінних баків на 300 галонів США (1136 літрів) усередині. Цифрова система управління польотом MH-53E включає функції, спеціально розроблені для буксирування засобів тралення.


Прототип MH-53E здійснив свій перший політ 23 грудня 1981 року. MH-53E використовувався ВМФ із 1986 року. MH-53E може дозаправлятися в польоті та може дозаправлятися у режимі висіння. ВМФ отримав загалом 46 Sea Dragon і переобладнає RH-53D, що залишилися, назад у транспортні.




Інформація взята з https://www.military.com/

Комментарии