UH-72A Lakota / UH-72A Лакота

 



Виробник: Єврокоптер/Eurocopter


Служба: Армія Національної гвардії


Екіпаж: 2 пілоти


Місткість: 8 військовослужбовців або 2 ноші та медичний екіпаж


Двигунна установка: 2 турбувальні двигуни Turbomeca Arriel 1E2


Максимальна швидкість: 167 миль на годину


Дальність польоту: 426 миль


UH-72A – двомоторний легкий вертоліт. Він оснащений одним 4-лопатевим гвинтом і одним 2-лопатевим рульовим гвинтом, встановленими з лівого боку хвостового оперення. Хвостове оперення вертольота встановлено високо з парою нерухомих горизонтальних стабілізаторів, встановлених під кермовим гвинтом. Крім того, на зовнішніх краях горизонтальних стабілізаторів встановлені здвоєні вертикальні стабілізатори, які ефективно замикають хвостовий гвинт, забезпечуючи безпечне навантаження та розвантаження вантажного відсіку. Основний екіпаж складається з пілота та другого пілота.


UH-72A здатний перевозити вісім пасажирів або два ноші як санітарно-евакуаційний. У корпусі літака є дверцята доступу, встановлені з кожного боку фюзеляжу, а також великі двостулкові двері в задній частині планера, що забезпечують доступ до вантажного відсіку для завантаження сипучих вантажів або сміття. UH-72A обладнаний рятувальною лебідкою, яка встановлена ​​з лівого боку над дверима бойового відділення. UH-72A використовує систему шасі з двома полозами.


У червні 2006 року армія Сполучених Штатів обрала Eurocopter EC-145 як наявний серійний гелікоптер, сертифікований FAA для виконання ролі легкого гелікоптера загального призначення, позначивши його версію як UH-72A Lakota. UH-72A буде вироблятися у США на заводі American Eurocopter у Колумбусі, штат Міссісіпі. Перший UH-72A був доставлений до армії США у грудні 2006 р., а перші одиниці будуть передані до Національного навчального центру у Форт-Сіті. . Ірвін, Каліфорнія, для заміни UH-60 Blackhawk, які в даний час використовуються там для виконання місій з повітряної медичної евакуації. UH-72A - це неозброєний вертоліт, оптимізований для повсякденних повітряних операцій, у тому числі громадянської підтримки, повітряного транспорту, медичної евакуації та пошуково-рятувальних робіт у спокійному, неагресивному середовищі. Початкове виробництво заплановане на рівні 322 літаків.


Інформація взята з https://www.military.com/

Комментарии